+ Auf Thema antworten
Ergebnis 1 bis 5 von 5

Thema: West Siberian Resources

West Siberian Resources

Was meint ihr zu dem Titel? Kursziel? Ich war bei 0.78 rein ...

Wsr

@Polo-10:
    Ein Kursziel zu nennen ist wie immer sehr fragwürdig.
    Am Dienstag werden jedoch Zahlen veröffentlicht. Diese sollten meiner Meinung nach den vergangenen Kursanstieg rechtfertigen und weiterhin für gute Aussichten sorgen...

Gruß,
    Alexander286

@polo:

Mit dem Kursziel ist das so eine Sache. Lies einfach mal die letzten News von WSR (http://em-forum.com/viewtopic.php?t=62&start=15) und such Dir Dein Kursziel. Meins ist hoch genug, dass ich bisher nur 50% meiner Anteile abgegeben habe. :cool:

Kusoke

...Tja,Kusoke,als ich meine Seversky für im Schnitt 34 Euro verkaufte war ich mit über 300% im Plus und das wäre für mich nun sehr schmerzlich wieder und wieder mir vorzustellen,wo ich in den letzten Monaten mit meinen Anteilen liegen würde...
    ...obwohl,ich denke ,dass es mit Russlandshipe bald vorbei ist-nein nicht ,dass sie einbricht,weiter gehts eher mit einer Seitenbewegung-jedoch ist das ein guter Wert-wird anscheinend nicht mehr so ungezügelt steigen,aber vielleicht doch langsam nach oben tendieren...
    ...WSR ist mein einziger Ölwert überhaupt...
    Gruss
    Alex

Report for the financial year and the quarter ended December 31, 2005
    2006-02-28

• Oil revenue increased by 232% to MUSD 73.5 (MUSD 22.1) for the financial year and by 300% to MUSD 31.3 (MUSD 7.8) for the quarter.

• EBITDA amounted to MUSD 25.7 (MUSD 24.7 (1)) for the financial year and to MUSD 8.6 (MUSD 22.6 (1)) for the quarter.

• The financial year net result amounted to MUSD 0.2 (MUSD 17.4 (1)) and the quarterly net result amounted to loss of MUSD 7.1 (profit of MUSD 20.1 (1)).

• The net result was affected by an acceleration in the depletion charges based on recent SPE estimates of oil reserves and future capital expenditures. The depletion charge increased to MUSD 14.0 (MUSD 1.0) for the financial year and MUSD 10.4 (MUSD 0.1) for the quarter.

• The net result corresponds to USD 0.0 per share for the financial year (USD 0.1 per share). For the quarter, the earnings per share were a loss of USD 0.0 (profit of USD 0.1 per share).

• Oil production increased by 153% to 2,976,312 barrels for the financial year and by 193% to 1,274,443 barrels for the quarter.

• In early 2006, the Saneco acquisition was closed, USD 153 million in equity was raised and a strategic alliance was formed with Repsol YPF.

1) Prior year numbers include a MUSD 21.4 pre-tax reversal of non-cash impairment charges recorded in 2003.

Weitere Infos unter: www.westsiberianresources.com

Alexander286

+ Auf Thema antworten

Lesezeichen

Lesezeichen